مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-27ورزشي

رییس جدید هیات جودوی کرمانشاه انتخاب شد 


با رای اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات جودوی استان کرمانشاه، جلال فتاحی برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

  - ایسنا/کرمانشاه با رای اعضای مجمع انتخابات ریاست هیات جودوی استان کرمانشاه، جلال فتاحی برای مدت چهار سال به عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

  مجمع انتخابات ریاست هیات جودوی استان کرمانشاه، امروز(ششم آذر) با حضور رییس فدراسیون و مسئولین ورزش کرمانشاه برگزار شد و طی آن جلال فتاحی با کسب اکثریت آراء برای مدت چهار سال سکان هدایت این هیات را بدست گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مجمع جلال فتاحی تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیات جودو استان کرمانشاه بود که پس از اینکه برنامه هایش را برای چهار سال پیش روی این هیات اعلام کرد، رای گیری از اعضای مجمع آغاز شد.

محمع انتخابات ریاست هیات جودوی کرمانشاه 17 عضو داشت که همگی آنها در این مجمع حضور داشته و رای خود را به صندوق انداختند.

با شمارش آراء جلال فتاحی توانست با کسب 16 رای موافق از مجموع 17 رای ماخوذه - یک رای سفید- برای مدت چهار سال ریاست این هیات را بدست گیرد.

رییس جدید هیات جودوی کرمانشاه در این مجمع با اشاره به مشکلات جودو کرمانشاه، اظهار کرد: متاسفانه طی سالهای گذشته در بحث استعدادیابی جودو اقدام خاصی صورت نگرفته، لذا تلاش خواهیم کرد با همکاری آموزش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جدید هیات جودوی کرمانشاه انتخاب شد 

رییس جدید هیات جودوی کرمانشاه انتخاب شد